„Felhívás kötelező ügyfél átvilágításról
Tisztelt Ügyfelünk!

2017. június 26-án hatályba lépett a 2017. évi LIII. törvény a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról.
A törvény értelmében Takarékszövetkezetünknek 2019. június 26-ig ismételten át kell világítania minden meglévő ügyfelét a rögzítendő adatok és nyilatkozatok körének bővülése és az okiratok másolására vonatkozó kötelezettség teljesítése érdekében.

A törvényi kötelezettség teljesítéséhez az Ön személyes közreműködése szükséges.

A fenti határidőt követően a hiányos adatokkal rendelkező ügyfelek esetében Takarékszövetkezetünk köteles szolgáltatásait korlátozni!
A hatékony együttműködés és a kellemetlenségek elkerülése érdekében kérjük, figyelmesen olvassa el a következő linkre kattintva részletes tájékoztatónkat: https://www.deltakarek.hu/atvilagitas

Köszönettel:
Dél TAKARÉK Szövetkezet”
  1. Kezdőlap
  2. Lakosság
  3. Befektetések
  4. ELEKTRONIKUS SZÁMLAVEZETÉSI SZOLGÁLTATÁSOK

ELEKTRONIKUS SZÁMLAVEZETÉSI SZOLGÁLTATÁSOK

Az Electronic Banking Ügyfélprogram lényege, hogy a rendszerbe kapcsolt ügyfél egy PC-vel közönséges telefonvonalon keresztül a munkahelyéről, vagy otthonából adhat megbízásokat a banknak, és rendelkezhet a saját számlái felett.

Az Electra ügyfélprogram segítségével az ügyfél percek alatt végrehajthatja banki műveleteit, vagy hozzájuthat a bank által szolgáltatott információhoz.

 

Az ügyfél-bank kapcsolatban csökkennek az ügyfél kényelmetlenségei azzal, hogy megtakarítja magának az utazást a bankfiókig, a parkolást és az esetleges sorban állást a bank ügyfélszolgálatán. Még fontosabb a gyorsaság: az ügyfél mindig a legfrissebb adatokat kapja meg, így azonnal tudomást szerezhet a számlájára érkezett átutalásokról, a pillanatnyi banki árfolyamokról, a kamatokról stb.

 

A rendszer kifejlesztésekor igen nagy gondot fordítottunk az adatvédelemre. A vonalon küldött információ titkosított, értelmes időn belül gyakorlatilag megfejthetetlen.

 

 

Az Electra rendszert csak azok tudják használni:

 

  • akik erre szerződést kötnek a bankkal,
  • akiknek ezáltal érvényes ügyfélkódjuk van,
  • akiknek a szerződésben rögzítetteknek megfelelően az Electra rendszerben lekérdezési, ill. aláírási jogaik vannak,
  • akik rendelkeznek az Electra ügyfélprogramnak a számukra elkészített példányával,
  • akik birtokában vannak a szükséges jelszavaknak.
     

 

Az Electra rendszerben az alábbi pénzforgalmi megbízások kezdeményezhetők:

 

  • Forint átutalási megbízás (egyszerű és csoportos)
  • Deviza átutalási megbízás (forint- és devizaszámláról)
  • Devizaátvezetési megbízás
  • Betétlekötés (forint-és devizaszámláról)
  • Betétlekötés módosítása
  • Betétfelmondás
  • Beszedési megbízás indítása (non-clearing)
  • azonnali beszedési megbízás,
  • határidős beszedési megbízás,
  • csoportos beszedési megbízás
     

 

A számlavezetési kondíciókat a Hirdetmény tartalmazza.

 

BELÉPÉS

Csatolt dokumentumok: