„Felhívás kötelező ügyfél átvilágításról
Tisztelt Ügyfelünk!

2017. június 26-án hatályba lépett a 2017. évi LIII. törvény a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról.
A törvény értelmében Takarékszövetkezetünknek 2019. június 26-ig ismételten át kell világítania minden meglévő ügyfelét a rögzítendő adatok és nyilatkozatok körének bővülése és az okiratok másolására vonatkozó kötelezettség teljesítése érdekében.

A törvényi kötelezettség teljesítéséhez az Ön személyes közreműködése szükséges.

A fenti határidőt követően a hiányos adatokkal rendelkező ügyfelek esetében Takarékszövetkezetünk köteles szolgáltatásait korlátozni!
A hatékony együttműködés és a kellemetlenségek elkerülése érdekében kérjük, figyelmesen olvassa el a következő linkre kattintva részletes tájékoztatónkat: https://www.deltakarek.hu/atvilagitas

Köszönettel:
Dél TAKARÉK Szövetkezet”
  1. Kezdőlap
  2. Fontos tudnivalók külföldi bankkártya/hitelkártya használatról

Fontos tudnivalók külföldi bankkártya/hitelkártya használatról

Fontos tudnivalók külföldi bankkártya/hitelkártya használatról

  • Ellenőrizze és aktualizálja a Hitelintézetünknél megadott elérhetőségeit! Külföldre utazás előtt kérjük, ellenőrizze Hitelintézetünknél megadott elérhetőségi adatainak (különösképpen telefonszámának és elektronikus levélcímének) naprakészségét, változás esetén jelentse be módosuló adatait.
  • Értesítsen minket úti céljáról, így megelőzhető kártyájának esetleges szükségtelen zárolása a szokatlan külföldi tranzakciók miatt. Utazását bejelentheti bármelyik fiókunkban. ,
  • Kössön utasbiztosítást! A nyaralás alatti balesetek és betegségek éppen elég kellemetlen élménnyel szolgálhatnak, ne tetézze még az ezek miatt fizetendő számlákkal is.
  • Jegyezze fel a telefonos ügyfélszolgálat elérhetőségeit! Mentse el telefonján, hogy pl. bankkártyája esetleges elvesztése esetén azonnal intézkedhessünk.
  • Igényeljen kártyához biztosított SMS szolgáltatást! Biztonsága érdekében SMS-ben értesülhet a bankkártyával és hitelkártyával végzett tranzakciókról, így folyamatosan nyomon követheti számlaegyenlegének alakulását. A szolgáltatásért fizetendő díjat megtalálja a bankszámlacsomagjának megfelelő, illetve a Hitelkártya Hirdetményben.
     

Telefonos Ügyfélszolgálat: +36 1 212 0202

 

Miért fordulhat elő, hogy a Hitelintézet átmenetileg blokkolja a kártyáját külföldi használat esetén?

Az általános vásárlási szokásoktól feltűnően eltérő, szokatlan tranzakciók esetén amennyiben kollégáink nem tudják telefonon egyeztetni a tranzakciót a kártyabirtokossal, a Hitelintézet átmenetileg zárolhatja a kártyát, az esetleges visszaélések megelőzése céljából.

 

Mi történik, ha előre értesíti a Hitelintézetet tervezett utazásáról?

A hitelintézeti rendszerek az Ön védelmében folyamatosan ellenőrzik a bankkártyás tranzakciókat. Ha tudatja velünk külföldi tartózkodásának tényét, pontosabban tudjuk a munkánkat végezni. Az utazás célját és időtartamát rögzítjük rendszerünkben, ezzel csökkentve a szükségtelen zárolás lehetőségét.

 

A bankkártya/hitelkártya használatával és a felmerülő kockázatokkal kapcsolatban, valamint a biztonságos külföldi kártyahasználatról további hasznos információt az alábbi, MNB által publikált összefoglalókban talál:

https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/bankkartyak#bankkartya-hasznalat

https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/bankkartyak/bankkartya-hasznalat/bankkartyahasznalat-kulfoldon